Percorrer por autor Loureiro, S.

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 1-20 de 23.  próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2015Attitude and emotions of young Portuguese tourists toward international risk destinations.Ambrósio, V.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Cause-related marketing in the digital era: how enterprises can deal with international campaigns in individualist versus collectivist countriesGuerreiro, J.; Loureiro, S.ArtigoAcesso Aberto
1-Jan-2017Clarifying customer brand engagement boundaries: A systematic literature review approachBilro, R.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Committing consumers to sustainability: Portugal and South Korea outlooksLoureiro, S.; Bilro, R.; Koo, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Como podem os estímulos e as emoções contribuir para aumentar a defesa da marca?: uma análise exploratória usando PLSLoureiro, S.; Bilro, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2013Consequences of being deeply in love: The fan-football club relationshipCayolla, R.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
1-Jan-2014Create, build and manage online brands for internet companiesBilro, R.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Foodservice tendencies and tourists’ lifestyle: new trends in tourismSarmento, E.; Loureiro, S.; Martins, R.ArtigoAcesso Aberto
2023How gamification in virtual reality affects brand coolness and marketing outcomesStein, F.; Guerreiro, J.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022How VR can boost inspiration and increase donationsRodrigues, M. B.; Lopes, F.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015I am avoiding it! a seniors' perspectives about advertisingLoureiro, S.; Gonçalves, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015I love you… but not unconditionally: Perceptions about luxury fashion brandsMagalhães, C.; Ferreira, E.S.; Loureiro, S.; Lopes, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015I want that smartphone! sources of brand equityLoureiro, S.; Lopes, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016In-flight attributes and mindful passengers: Qualitative comparative analysis (QCA) of relationship quality and behavioural intentions configurationsLoureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Internet in the intermediation role of travel agents: The Portuguese caseLoureiro, S.; Ferreira, E.S.; Lopes, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016It is all about desires! motivation to engage in medical tourism practices and subjective well-beingLoureiro, S.; Panchapakesan, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016It is all about exhibitionism!: The fashion passionate desire of e-buyersLoureiro, S.; Costa, I.; Panchapakesan, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Managing the brand art gallery: Art visualization and overall evaluationLoureiro, S.; Lima, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023The perception of trust in personalized video news generated by artificial intelligenceBreviglieri F.; Guerreiro, J.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Shall we adopt the information about firms in facebook?Loureiro, S.; Kaufmann, H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto