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    http://hdl.handle.net/10071/28407| Autoria: | Stein, F. Guerreiro, J. Loureiro, S.  | 
| Editor: | Umashankar, N., and Lisjak, M. | 
| Data: | 2023 | 
| Título próprio: | How gamification in virtual reality affects brand coolness and marketing outcomes | 
| Volume: | 24 | 
| Título e volume do livro: | 2023 AMA Winter Academic Conference | 
| Paginação: | 727 - 730 | 
| Título do evento: | 2023 AMA Winter Academic Conference | 
| Referência bibliográfica: | Stein, F., Guerreiro, J., & Loureiro, S. (2023). How gamification in virtual reality affects brand coolness and marketing outcomes. In N. Umashankar, & M. Lisjak (Eds.), 2023 AMA Winter Academic Conference (vol. 24, pp. 727-730). American Marketing Association. http://hdl.handle.net/10071/28407 | 
| ISBN: | 978-0-87757-015-8 | 
| Palavras-chave: | Brand coolness Gamification Virtual reality Customer loyalty  | 
| Resumo: | Description: The current study shows that hedonic and social values enhance perception of brand coolness and that utilitarian value was found not to affect brand coolness in a VR environment with a gamification experience, however, brand coolness affects brand preference and customer loyalty in such environment. | 
| Arbitragem científica: | yes | 
| Acesso: | Acesso Aberto | 
| Aparece nas coleções: | BRU-CRI - Comunicações a conferências internacionais | 
Ficheiros deste registo:
| Ficheiro | Tamanho | Formato | |
|---|---|---|---|
| conferenceobject_95352.pdf | 1,93 MB | Adobe PDF | Ver/Abrir | 
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