Percorrer por autor Saraiva, M.

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 3-22 de 50. < anterior   próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2018Big Five personality traits in simulated negotiation settingsFalcão, P. F.; Saraiva, M.; Santos, E.; Pina e Cunha, M.ArtigoAcesso Embargado
2018Collaborative networking of researchers in quality: A Portuguese casePires, A. R.; Saraiva, M.; Rolo, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Conhecimento sobre fontes de açúcar e recomendações de ingestão de açúcar em consumidores portuguesesPrada, M.; Saraiva, M.; Garrido, M. V.; Rodrigues, D. L.; Lopes, D.Parte de LivroAcesso Aberto
1-Jan-2018Controlo, garantia e gestão da qualidade em instituições Portuguesas de ensino superiorPires, A. R.; Saraiva, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Custos relacionados com a qualidade: contributos para o desempenho organizacionalPires, A. R.; Saraiva, M.ArtigoAcesso Aberto
2016Dependency relationships between critical factors of quality and employee satisfactionÁlvarez-García, J.; Del Río-Rama, M. D. L. C.; Saraiva, M.; Pires, A. R.ArtigoAcesso Embargado
2022Does the linguistic expectancy bias extend to a second language?Garrido, M. V.; Saraiva, M.; Semin, G. R.ArtigoAcesso Aberto
2019Educação e gestão em instituições Portuguesas de ensino superior: Análise dos artigos publicados na revista TMQ e nas atas dos encontros da RIQUALSaraiva, M.; Pires, A. R.; Villalobos Moya, K.; Andrade, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Emergence and transmission of misinformation in the context of social interactionsSaraiva, M.; Garrido, M. V.; Albuquerque, B. P.ArtigoAcesso Aberto
2019Emotional design and human-robot interactionSaraiva, M.; Ayanoğlu, H.; Özcan, B.Parte de LivroAcesso Aberto
2019Emotions and emotions in designSaraiva, M.; Ayanoğlu, H.Parte de LivroAcesso Aberto
2022Erasmus and international credit mobility in a contribution to the sustainable development goals associated with quality education and reducing inequalitiesSaraiva, M.; Nogueiro, T.; Jorge, F.; Chaleta, E.ArtigoAcesso Aberto
2022The Erasmus+ Programme and Sustainable Development Goals—Contribution of mobility actions in higher educationNogueiro, T.; Saraiva, M.; Jorge, F.; Chaleta, EArtigoAcesso Aberto
2021Examining the relationship between sugar content, packaging features, and food claims of breakfast cerealsPrada, M.; Saraiva, M.; Viegas, C.; Cavalheiro, B. P.; Garrido, M. V.ArtigoAcesso Aberto
2012A filosofia de Deming e a gestão da qualidade total no ensino superior portuguêsSaraiva, M.ArtigoAcesso Aberto
2021Higher education and Sustainable Development Goals (SDG)—Potential contribution of the undergraduate courses of the School of Social Sciences of the University of ÉvoraChaleta, E; Saraiva, M.; Leal, F.; Fialho, I,; Borralho, A.ArtigoAcesso Aberto
2017How companies use the information about quality-related costsPires, A. R.; Novas, J.; Saraiva, M.; Coelho, A.ArtigoAcesso Embargado
2019Human-robot interaction: Exploring the ability to express emotions by a social robotAyanoglu, H.; Saraiva, M.; Teixeira, L.; Duarte, E.Parte de LivroAcesso Aberto
2021Hybrid conceptual model for assessing quality, production and satisfaction (SQual4Agri), in Agricultural Production Units, in Cape VerdeSimões, E.; Saraiva, M.; Basch, G.; Pires, A. R.; Rosa, A.; Chaleta, E.ArtigoAcesso Aberto
2009Implementação dos princípios de Deming no ensino superior portuguêsSaraiva, M.ArtigoAcesso Aberto