Percorrer por Orientador Guerreiro, João

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
15-Fev-2019How are employees engaged to the brand where they work for?Silva, Catarina Isabel Neves Pereira daDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2019How multisensory experiences in virtual environments affect intention to return: The role of cognitive flexibility, sense of power and personality traitsVillar, Joana Andrade Dias PosserDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Nov-2022How the implementation of virtual reality technologies will influence the real estate marketPinhão, Gonçalo Melo Ambrósio SilvaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2017How TripAdvisor’s reviewers level of expertise influence their online rating behaviour and the usefulness of reviewsMartins, Marta Soares Gonçalves da CostaDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Nov-2022How VR experiences influence brand coolness perceptions of customers in the airline industry: The impact of experiential values and the use of gamificationStein, FelicitasDissertação de MestradoAcesso Restrito
17-Jan-2022Impact of the Covid-19 pandemic on cause-related marketingRibeiro, Rodrigo AmaralDissertação de MestradoAcesso Aberto
18-Dez-2017O impacto de reviews em formatos de vídeo VS.: texto na decisão de compra do consumidorAlbano, Pedro Alexandre Pina CaniçoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015A importância da maturidade da dívida na tomada de decisão nas PME europeias: Evidência de Portugal, Espanha, França, Itália, Alemanha e GréciaMonteiro, Tiago Henrique FilipeDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Nov-2017Increasing awareness and reputation of Merck S.A. Portugal through employee advocacySonne, Heidi Maria TuulikkiDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Nov-2016Influência dos sentimentos dos turistas nos social media para o desenvolvimento do turismoNave, Marta Alpedrinha Ramos de AlmeidaDissertação de MestradoAcesso Aberto
6-Dez-2021A linkedin content plan for a cleantech startup Annea, PortugalSultanova, DanaDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Nov-2017Main drivers for microtransactions as impulse purchases in e-commerceCaetano, Ricardo Gil FonsecaDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Jul-2023One sip at a time: The impact on purchase intention of communication tools in wine advertisementsRomariz, Catarina Luana Tabarra IglésiasDissertação de MestradoAcesso Aberto
3-Dez-2018Online business-to-business personalised and interactive content communication and its influence on online relationship: The case of the reseller market in the IT sector in the Portuguese contextVilas Boas, Ana Filipa MesquitaDissertação de MestradoAcesso Aberto
11-Jan-2022A search engine optimisation and online lead generation strategy practice for ANNEA.ai GmbHÜnal, BulutDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Nov-2018Social media marketing across cultures: how does consumer behavior on Facebook brand pages differ between culturesGuftométros, MyronDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Dez-2020A study of Unilever’s online consumer-brand engagement in PortugalAugusto, Manuel PereiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
7-Nov-2017A text-mining based model to detect unethical biases in online reviews: a case-study of Amazon.comCosta, Ana Rebello de Andrade daDissertação de MestradoAcesso Aberto
3-Dez-2018The impact of attention on wines' purchase intention: the moderating role of awards and consumption situationsMonteiro, Patrícia GasparDissertação de MestradoAcesso Aberto
4-Nov-2019The impact of greenwashing perception on green purchasing intentions: the mediating role of green trust, consumer brand engagement and green word-of-mouth and the moderating role of product involvementPacheco, Mariana GomesDissertação de MestradoAcesso Aberto