Percorrer por assunto Customer satisfaction

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019Affective analysis of customer service callsCabarrão, V.; Julião, M.; Solera-Ureña, R.; Moniz, H.; Batista, F.; Trancoso, I.; Mata, Ana I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
17-Dez-2019Airport management strategies in recovery the air flight disruption: the case in the Lisbon Humberto Delgado airportCarvalho, Carla Patrícia Nobre MarquesDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2017Análise da propensão para a utilização de documentos em formato digitalPasadas, Ana Sofia AbreuDissertação de MestradoAcesso Aberto
2019Are the States United? An analysis of US hotels’ offers through TripAdvisor’s eyesMoro, S.; Batista, F.; Rita, P.; Oliveira, C.; Ribeiro, R.ArtigoAcesso Aberto
15-Dez-2016Assessment of the quality of mobile telecommunications servicesMartins, Catarina CecílioDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Dez-2019Avaliação da qualidade de serviço e recomendações de melhorias na área de restauraçãoRojas Alfonzo, César GerónimoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015Avaliação da satisfação dos clientes: o caso de um laboratório de análises clínicas privadoMonteiro, Ana Rita de Coelho GomesDissertação de MestradoAcesso Aberto
26-Abr-2011Avaliação da satisfação e lealdade dos clientes: estudo em uma população formada por consumidores de um serviço educacional de pós-graduaçãoBasso, Renata CristinaDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Nov-2018Business plan of an online platform operating in the auto-repair sector: Carfix projectCruz, João Guilherme FernandesDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Dez-2018Case study on customer experience enhancement at ING, LuxembourgNowacki, AlineDissertação de MestradoAcesso Aberto
11-Jul-2018Consumer experience and satisfaction of private health management service enterprises in ChinaXue YufengTese de DoutoramentoAcesso Aberto
2023Customer experience through online reviews from TripAdvisor: The case of Orlando theme parksCosta, S. M.; Moro, S.; Rita, P.; Alturas, B.ArtigoAcesso Aberto
2012Customer satisfaction and repurchase intention: An application to the telecommunications industryCigarra, Cândida CarraçaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2024Customer satisfaction in the pet food subscription-based online servicesLima, D.; Ramos, R. F.; Oliveira, P. M.ArtigoAcesso Aberto
2017Customers’ online interaction experiences with fashion brands: e-information and e-buyingLoureiro, S. M. C.; Amorim, M.Parte de LivroAcesso Aberto
2005Determinants Of Consumers’ Satisfaction and Acceptance of Direct SellingAlturas, Bráulio; Santos, Maria da Conceição; Pereira, IvoObjecto de ConferênciaAcesso Aberto
2009Direct selling: consumer profile, clusters and satisfactionAlturas, B.; Santos, M-C.Parte de LivroAcesso Aberto
2004Direct Selling: The Role of Risk In Consumer’s Acceptance and SatisfactionAlturas, Bráulio; Santos, Maria da ConceiçãoObjecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Effect of website performance expectancy on customer satisfaction: online fashion performanceAmoriom, M.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2010Emotional predictors of consumer's satisfaction with healthcare public servicesVinagre, H.; Neves, J.ArtigoAcesso Embargado