Percorrer por Orientador Pereira, Hélia Gonçalves

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 81-91 de 91. < anterior 
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
24-Out-2019The construction and application of brand value evaluation model for China's pharmaceutical industryLi DacanTese de DoutoramentoAcesso Aberto
2015The consumer-brand relationship paradoxNielsen, Anders JuulDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Dez-2020The impact of artificial intelligence virtual personal assistants as sales channels of costumer loyaltyPires, Maria Martinho da Silva de LemosDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Dez-2021The impact of Covid-19 on event management: how companies can use social media to face the pandemic: a social media marketing plan for RConceptGonçalves, Margarida SilvaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2017The influence of new trends in store atmospherics on customer experience in a convenience store environment in PortugalNarendra, Dharmite TusharDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014The influence of social media in the purchase decision process: the case of portuguese energy consumersCardoso, Nuno Tiago de FigueiredoDissertação de MestradoAcesso Restrito
2014The relationships between Portuguese banks and their customers in a recessionary contextNunes, Paulo Filipe FigueiredoDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Dez-2020Tourism recovery: The municipality of SintraPinto, João Dias RosárioDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015Turismo da cidade de Lisboa numa perspetiva cruzada entre a procura e a ofertaMoser, Francisco van Zeller deDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Jul-2010Turismo Rural: A Quinta de PedreanesMoleirinho, Joana Rita dos SantosDissertação de MestradoAcesso Restrito
11-Dez-2018We care for more than hair: Salon Emotion as the key for L'Oréal Professionnel to maintain its leadershipCarrilho, Mariana Martins Domingues CasteloDissertação de MestradoAcesso Aberto