Percorrer por autor Loureiro, S. M. C.

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2013Facebook como herramienta de comunicación y venta: un análisis desde la oferta y la demandaMiranda, F.; Rubio, S.; Chamorro, A.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Embargado
2016Factors shaping young tourists' intentions to travel to Greece, Israel and Portugal: Universal or idisyncratic perceptions of young Greeks, Israelis and Portugese?Shahrabani, S.; Voulgaris, F.; Desivilya-Syna, H.; E. Tsoukatos; Teitler-Regev, S.; Ambrósio, V.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014Fans club brand relationship: football passionCayolla, R.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Embargado
2018Fashion brands communicating and interacting in Instagram: a netnography approachLoureiro, S. M. C.; Serra, J.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Fashion luxury brands: bridging the gaps between cutting-edge fashion and corporate social responsibility concernsLoureiro, S. M. C.Parte de LivroAcesso Aberto
2015Feeling better while waiting: hospital lobby in Portugal and South KoreaLoureiro, S. M. C.; Sarmento , E. M.; Lopes, R.; Jin, K. N.ArtigoAcesso Aberto
2015Feeling better while waiting: The influence of intrinsic cues of hospital lobby in Portugal and South KoreaLoureiro, S. M. C.; Ferreira, E.S.; Lopes, R.; Jin, K. N.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Feeling economyLoureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Parte de LivroAcesso Aberto
2020Firm performance through online engagement: The role of experience and customer inspiratonAlreesh, M.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Football brand managers perspectives how to deal with fans emotionsCayolla, R. R.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2016Framework for success of online brand management: a systematic literature reviewBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Embargado
2013A framework to analyse the effect of hotel websites stimuli on emotions, attitude and intentions moderated by sensory curiosity; language of instruction; classification of hotel; and annual income of customerSarkar, B.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
1-Jan-2019Gamification in higher education: Text mining approachLoureiro, S. M. C.; Angelino, F.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Green purchase behavior: A systematic reviewNascimento, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020How artificial intelligence in smart devices affects customer-brand relationshipsGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How artificial intelligence tools influence customer experience and avoidance of similarityLoureiro, S. M. C.; Ferreira, M. M.; Bilro, R. G.; Marques, L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019How atmospheric cues in a virtual reality fashion stores affect the sense of presenceCrespo, M.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R.G.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How attachment affects happiness in the human-IVA relationshipLoureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022How augmented reality media richness influences consumer behaviour: A study in a real‐world retail environmentAmorim, I. P. de; Guerreiro, J.; Eloy, S.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2014How brand personality, brand identification and service quality influence service brand equityLoureiro, S. M. C.; Lopes, R.; Kaufmann, H.R.ArtigoAcesso Aberto