Utilize este identificador para referenciar este registo:
http://hdl.handle.net/10071/31104
Autoria: | Mendes, P. |
Editor: | Angela Iarocchi |
Data: | 2023 |
Título próprio: | From context specificity to architectural design identity discovery |
Volume: | 33 |
Título e volume do livro: | Applying education in a complex world: Teaching and learning: AMPS Proceedings Series |
Paginação: | 269 - 278 |
Referência bibliográfica: | Mendes, P. (2023). From context specificity to architectural design identity discovery. Em Angela Iarocchi (Eds.). Applying education in a complex world: Teaching and learning: AMPS Proceedings Series (pp. 269-278). AMPS. http://hdl.handle.net/10071/31104 |
ISSN: | 2398-9467 |
Resumo: | The discussion about developing an Architectural Design, in university teaching context, involves a critical approach to the complexity of a specific reality and exploring architectural design transformation capacity. We are facing a long-term process usually initiated at the faculties of architecture and carried out during an architect’s lifetime. |
Arbitragem científica: | yes |
Acesso: | Acesso Aberto |
Aparece nas coleções: | DINÂMIA'CET-CRI - Comunicações a conferências internacionais |
Ficheiros deste registo:
Ficheiro | Tamanho | Formato | |
---|---|---|---|
conferenceObject_101145.pdf | 740,79 kB | Adobe PDF | Ver/Abrir |
Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.