Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10071/31104
Autoria: Mendes, P.
Editor: Angela Iarocchi
Data: 2023
Título próprio: From context specificity to architectural design identity discovery
Volume: 33
Título e volume do livro: Applying education in a complex world: Teaching and learning: AMPS Proceedings Series
Paginação: 269 - 278
Referência bibliográfica: Mendes, P. (2023). From context specificity to architectural design identity discovery. Em Angela Iarocchi (Eds.). Applying education in a complex world: Teaching and learning: AMPS Proceedings Series (pp. 269-278). AMPS. http://hdl.handle.net/10071/31104
ISSN: 2398-9467
Resumo: The discussion about developing an Architectural Design, in university teaching context, involves a critical approach to the complexity of a specific reality and exploring architectural design transformation capacity. We are facing a long-term process usually initiated at the faculties of architecture and carried out during an architect’s lifetime.
Arbitragem científica: yes
Acesso: Acesso Aberto
Aparece nas coleções:DINÂMIA'CET-CRI - Comunicações a conferências internacionais

Ficheiros deste registo:
Ficheiro TamanhoFormato 
conferenceObject_101145.pdf740,79 kBAdobe PDFVer/Abrir


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpaceOrkut
Formato BibTex mendeley Endnote Logotipo do DeGóis Logotipo do Orcid 

Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.