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Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
18-Dez-2017Determinantes da seleção de celebridades desportivas para "endorsement"Mendes, Cedric Alain JesusDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Jul-2018Study of the competitive dynamics between national brands and private labels within the soft drinks industryGuérin, Aude LouiseDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Dez-2017Developling a communication strategy to enter the mariculture marketPereira, Joana Cardoso Fava ReisDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2017Contrast between youtubers and traditional celebrities: impact in brand awareness, purchase intention and brand loyaltyMenezes, Inês FurtadoDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Nov-2017Private label brands vs. national brands: the effect of taste on consumers´ emotions, perceived taste and willingness to buyOmarji, Muhamad Sabbir MussáDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015The impact of social media in brand buildingVala, Bernardo VarelaDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Out-2019How college students in China view brand experience, brand personality and brand love: Moderate effect of product involvementYuan JingDissertação de MestradoAcesso Aberto
6-Dez-2019A comparison on the perception of brand love: Developed economies vs emerging economiesSilva, Catarina Fernandes da Costa eDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Out-2019Brand cynicism: Start to develop a scaleRodrigues, Diana BalhoteDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Out-2018Exploring the impact of "massclusivity" campaigns on brand love through online brand communitiesSantos, Joana Fonseca dosDissertação de MestradoAcesso Aberto