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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
5-Nov-2018Business plan for FC Media ExperienceSimões, Fausto de CarvalhoDissertação de MestradoAcesso Aberto
26-Fev-2018Digital strategy in master programs in management in PortugalSilva, Teresa Baeta daDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2017Contrast between youtubers and traditional celebrities: impact in brand awareness, purchase intention and brand loyaltyMenezes, Inês FurtadoDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Out-2019Social media influencers and their marketing effects on followers?: An exploratory study in restaurant review microblogsYing ZhouDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Out-2019The impact of social media on consumer behaviourMorgadinho, Ana Rita PiresDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Nov-2018Can native advertising and branded content on Instagram affect brand equity levels?Cipriano, Cláudia Sofia OuteiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2019The impact of influencers in the consumer's purchase intention: The cosmetic industryBotelho, Márcia Filipa MartinsDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2019The effect of company responses to social media negative word of mouth: A text mining approachCorreia, Liliane Patrícia LopesDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Nov-2018Social media marketing across cultures: how does consumer behavior on Facebook brand pages differ between culturesGuftométros, MyronDissertação de MestradoAcesso Aberto
7-Dez-2018Effect of moment marketing and brand sponsorship in brand equity and customer engagementSilva, Beatriz Helena Gil Santos daDissertação de MestradoAcesso Aberto