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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
28-Nov-2017Marcas de luxo num contexto digital: exclusividade "vs" diferenciação: caso FurlaRodrigues, Inês de OliveiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
3-Nov-2021Explore the interaction between artificial intelligence and employees, inside organizationsNeto, Diogo Afonso CapeloDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Dez-2020Developing affective brand commitment through voice assistantsBerrincha, Ana Margarida BanhudoDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Jan-2021The influence and impact of artificial intelligence in the consumer decision-making process: comparing Generation X with MillennialsBraga, Fábio Miguel IglésiasDissertação de MestradoAcesso Aberto
3-Out-2017The luxury industry and the e-business: "whenever and wherever": an investigation into the French perception regarding the online sale of luxury goodsTaillez, CélineDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Set-2020The influence of digital transformation on the music industryAdam, Léna MorganeDissertação de MestradoAcesso Aberto
5-Dez-2023A glimpse into the future: The influence of virtual reality and augmented reality on the fitness industryMartina, Jurrian JoshuaDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Nov-2022How VR experiences influence brand coolness perceptions of customers in the airline industry: The impact of experiential values and the use of gamificationStein, FelicitasDissertação de MestradoAcesso Restrito
13-Dez-2021A aceitação de tecnologias de inteligência artificial no retalho num contexto pandémico: Abordagem online vs offlineSousa, Ana Carolina Gonçalves Teixeira deDissertação de MestradoAcesso Aberto