Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 12 (Search time: 0.02 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
5-Nov-2019Socially situated consumer cognition: from oral kinematics to grounded marketingGodinho, Sandra Marisa da SilvaDoctoral ThesisOpen Access
28-Oct-2020Intertemporal choices: framing effect on household food wasteFernandes, Nuno Filipe RochaMaster ThesisOpen Access
11-Dec-2020O impacto das alegações nutricionais sobre substitutos de açúcar naturais na perceção de salubridade, sabor e teor calórico dos alimentosSério, Ana Sofia NunesMaster ThesisOpen Access
6-Dec-2021Direct your gaze toward the planet: Um estudo de eye-tracking sobre a influência da primação de objetivos na promoção de consumos ecológicosMadeira, Marta PereiraMaster ThesisOpen Access
27-Jul-2021It’s the veggie effect!: O efeito de halo nas perceções dos consumidores face a produtos alternativos à carneHabrykh, IrynaMaster ThesisOpen Access
30-Oct-2019The Snow White effect: how food colour saturation impacts food likeability and perceived weightRocha, Maria Luís LeiteMaster ThesisOpen Access
16-Nov-2018Gluten, with or without it: the impact of color of "gluten-free" and "with-gluten" claims in food perceptionRosendo, Filipe Alexandre RectoMaster ThesisOpen Access
2011A variedade é o tempero da vida: A influência de formas simples na procura de variedadeSodré, Maria JoãoMaster ThesisOpen Access
2013Efeito licença na escolha do consumidor em tempos de criseShataloff, Lissia PinheiroMaster ThesisOpen Access
2009Gosto mais quando faz sentido: a automaticidade das atitudes face às marcas e a avaliação de produtosLibói, HelderMaster ThesisOpen Access