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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
23-Nov-2017The factors influencing electronic trust and purchase intentions in online booking websites: A study of the Portuguese consumerCosta, Mariana Falcão Correia Cabral daDissertação de MestradoAcesso Aberto
3-Dez-2018The role of naming sponsors in summer music festivalsAndrade, Serenela Alves deDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Nov-2017Food marketing guerrilla version: pratical case: Tritico, an Italian bakeryCavalli, FedericoDissertação de MestradoAcesso Aberto
26-Nov-2018Partners in wine: occasion influencers of portuguese millenials' wine purchase behaviourMendes, Sara Vaz de Barros NunesDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Nov-2017Zara's case study: the strategy of the fast fashion pioneerCosta, Ana Mafalda Ricardo MorgadoDissertação de MestradoAcesso Aberto
11-Dez-2018Attitude and intention to use carsharing in Portugal: users and non-usersRosa, Rita MartinhoDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Dez-2017A análise da influência da publicidade com portadores de deficiência na compraHebler, Laura AndreeaDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2017Contrast between youtubers and traditional celebrities: impact in brand awareness, purchase intention and brand loyaltyMenezes, Inês FurtadoDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2017An assessment of how brand awareness influences brand recognition throught product placement, applied to the automotive industry and computersDrumond, Daniel SousaDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Nov-2017Private label brands vs. national brands: the effect of taste on consumers´ emotions, perceived taste and willingness to buyOmarji, Muhamad Sabbir MussáDissertação de MestradoAcesso Aberto