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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
5-Nov-2018Business plan for FC Media ExperienceSimões, Fausto de CarvalhoDissertação de MestradoAcesso Aberto
24-Nov-2016The role of social media marketing in the decision making process affecting portuguese consumers considering the horeca business segmentCastro, Beatriz Margarida Trindade Almiro de Menezes eDissertação de MestradoAcesso Aberto
26-Fev-2018Digital strategy in master programs in management in PortugalSilva, Teresa Baeta daDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2017Contrast between youtubers and traditional celebrities: impact in brand awareness, purchase intention and brand loyaltyMenezes, Inês FurtadoDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Nov-2016Corporate branding dimensions & customers‟ willingness to share brand content onlineIbrahem, Hashim EssaDissertação de MestradoAcesso Restrito
8-Jan-2021Social media image: Estudo da imagem virtual da região turística de LisboaCerdeira, João H. da LuzDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Out-2019Social media influencers and their marketing effects on followers?: An exploratory study in restaurant review microblogsYing ZhouDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Out-2019The impact of social media on consumer behaviourMorgadinho, Ana Rita PiresDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Nov-2018Can native advertising and branded content on Instagram affect brand equity levels?Cipriano, Cláudia Sofia OuteiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2019The impact of influencers in the consumer's purchase intention: The cosmetic industryBotelho, Márcia Filipa MartinsDissertação de MestradoAcesso Aberto