Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 358 (Search time: 0.025 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
2010Plano de marketing: lançamento de novo conceito de serviço após-venda no ramo automóvelFonseca, LuísMaster ThesisRestricted Access
13-Nov-2007Determinação dos Segmentos de Mercado Prioritários: Uma Metodologia para Destinos TurísticosÁguas, Paulo Manuel RoqueDoctoral ThesisOpen Access
2014Critical analysis of the budget accommodation sector in Lisbon: hostels visitors’ profile and marketing strategiesMorgado, Rute FerreiraMaster ThesisRestricted Access
2010A internet como variável de comunicação no universo político eleitoral: uma abordagem seguindo uma óptica relacionalXavier, André Miguel de AlmeidaMaster ThesisOpen Access
2010Impacto da modificação da embalagem na produção e distribuiçãoJamal, Sara AlibayMaster ThesisRestricted Access
2010Inbound marketing : estudo sobre a percepção da credibilidade da fonte em comunidades onlineVaranda, Laura Isabel AntunesMaster ThesisOpen Access
23-Nov-2017The factors influencing electronic trust and purchase intentions in online booking websites: A study of the Portuguese consumerCosta, Mariana Falcão Correia Cabral daMaster ThesisOpen Access
18-Dec-2017How do political actors trace voters?Mendes, Artur Filipe RibeiroMaster ThesisOpen Access
2009Marketing e qualidade no ambiente de um hospital militarMagalhães, Alessandra Passos deMaster ThesisRestricted Access
2009Inovação e renovação da imagem de marca da MicroPreçoGonçalves, Marta Filipa RibeiroMaster ThesisRestricted Access