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Resultados 611-620 de 712.
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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
17-Dez-2021Luxury fashion brands and internet memes as a social media strategy in the context of brand coolness, consumer brand engagement and measures and effects of visual complexitySilva, Inês Gomes daDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Dez-2021Local destination management office: A strategic analysis in a creative tourism contextGato, Mafalda Sofia SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Dez-2023The influence of brand coolness on social media brand engagement of beer brands: The mediating roles of brand love and brand attitudeRodrigues, Mónica Marques MartinsDissertação de MestradoAcesso Aberto
12-Dez-2023Digital transformation for improving customer experience: A bibliometric review analysisMarques, Joana RochaDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Dez-2023A influência da realidade aumentada no processo de decisão de compra dos consumidores de moda onlineLopes, Joana Filipa JanuárioDissertação de MestradoAcesso Aberto
29-Out-2024The role of awareness and perception in consumer acceptance and company reputation in drone delivery servicesPita, Madalena Maria TavaresDissertação de MestradoAcesso Restrito
14-Nov-2024The effect of cancel culture on brand reputationTurpin, Pierre Robert Garez GomesDissertação de MestradoAcesso Restrito
20-Dez-2023Innovative business plan: An app called Find2FitViegas, Luís Rocha PessanhaDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2022The acceptance and resistance factors influencing consumers’ intention to use virtual shopping assistants and the role of relationship qualityCanastra, Leonor MouraDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2022The use of artificial intelligence in luxury fashion retail: The use of robots and virtual assistants to increase purchase intention in physical storesVitória, Mariana LazároDissertação de MestradoAcesso Aberto