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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
7-Dez-2018Effect of moment marketing and brand sponsorship in brand equity and customer engagementSilva, Beatriz Helena Gil Santos daDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Nov-2018The impact of facial expressions in consumer purchase decisionMendes, Gonçalo Ramos Braz MergulhãoDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Dez-2018Exploring how tangible risks and animosity can affect the destination image and revisit intention of a tourist destination: a comparative study between Lisbon and Rio de JaneiroJesus, Sónia João ChagasDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Nov-2019Analysing consumers relationship with banking on social media: The influence of consumer-brand engagement and brand loveSilva, Mariana Pereira daDissertação de MestradoAcesso Aberto
7-Dez-2018How the different voices that engage in crisis communications, influence consumers NWOM intentions and corporate reputation during a customer complaint paracrisis occurring on facebookSoares, André Gomes de CastroDissertação de MestradoAcesso Aberto
12-Dez-2018The relation between the music festival brand equity and the intention to visit the host city: the cases of Eurovision & NOS Alive in LisbonTavares, Carlota Maria de Matos Taquenho GalianoDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Dez-2018How cool is advertising-evoked nostalgia in the eyes of the millennials?Amaral, Maria de Almeida e Silva BrancoDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Nov-2018Portuguese practices: Perspective on leadership, marketing and corporate social responsibilityCosta, João Maria Carneiro Pacheco Carmona eDissertação de MestradoAcesso Aberto
Jun-2010A imagem da SATA no continente portuguêsFerreira, Rita Gouveia MacedoDissertação de MestradoAcesso Aberto
18-Dez-2017The perfect dose can be the right choiceSobral, Madalena Maria Igreja FerrariDissertação de MestradoAcesso Aberto