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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
18-Abr-2024Take GD trust as an example: Marketing strategy researchRui YuanDissertação de MestradoAcesso Restrito
25-Mar-2024Do virtual influencers serve as a powerful tool in the eco-fashion industry and shape consumers' pro-environmental behaviors?Qian QueDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Abr-2024Plan to increase the sales of Lily & BeautHequn LiDissertação de MestradoAcesso Aberto
18-Abr-2024Marketing plan for a pet shop in ShanghaiLi TingDissertação de MestradoAcesso Aberto
20-Jul-2023A study on the improvement of differentiated market strategies and customized product services for small and micro PR firms in ChinaLi YunDissertação de MestradoAcesso Aberto
11-Jun-2024The role of big data in precision marketing from WeiboLiu XiangxiDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Jul-2010Caso Gamebox: Como inverter a tendência de estagnação de vendasCanedo, Cláudia Patrícia VicenteDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Jun-2023The role of micro-influencers for luxury fashion brandsPedro, Isabel Lourenço MartinsDissertação de MestradoAcesso Aberto
7-Out-2021Can a visit to a simulated tourism environment substitute the impulse to travel and experience the 'real thing'? The case of the World Showcase at Disney's EPCOTGillespie, ÉilisDissertação de MestradoAcesso Embargado
15-Jul-2021Consumers acceptance of artificial intelligence Virtual Try-On systems when shopping apparel onlineAlmeida, Maria Inês Gouveia deDissertação de MestradoAcesso Aberto