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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
22-Dez-2022"Yes, I forgive you, but…": Exploring the individual’s willingness to forgive a human brand when a transgression occursJosé, Bárbara Sofia LucasDissertação de MestradoAcesso Aberto
6-Dez-2022The effect of food eco-labels in green behaviours: reaching sustainable consumptionBrântuas, Mariana PimentaDissertação de MestradoAcesso Restrito
27-Dez-2022Comportamento do consumidor no marketing sensorial: psicologia das coresSilva, Carlota Maria Estevão daDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2022The effects of in-game advertising on purchase intention of digital objectsZhoujie, Fernanda GuDissertação de MestradoAcesso Aberto
3-Jun-2022Drivers and outcomes of perceived brand authenticity and customer engagement in the hospitality contextPinto, Filipa de Carvalho RosadoTese de DoutoramentoAcesso Embargado
12-Dez-2022The consumers perception about the use of artificial intelligence in the area of e-commerce with emphasis on chatbotsSantos, Jéssica Daniela OliveiraDissertação de MestradoAcesso Restrito
22-Dez-2022A perspective on uses and gratifications of videocastsChandulal, Rohan NitisDissertação de MestradoAcesso Restrito
17-Nov-2022Business model construction processes and mechanisms of start-ups in nascent markets: A multiple case study based on multi-cases analysisCheng ZhengTese de DoutoramentoAcesso Aberto
11-Jan-2022A search engine optimisation and online lead generation strategy practice for ANNEA.ai GmbHÜnal, BulutDissertação de MestradoAcesso Aberto