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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
9-Out-2023Impacts of virtual reality on the real estate consumer’s purchase intentionsGonçalves, Beatriz do Carmo Silva eDissertação de MestradoAcesso Restrito
21-Set-2023The power of digital: Exploring the role of influencers in brand creationVarandas, Cláudia Sofia RodriguesDissertação de MestradoAcesso Restrito
28-Set-2023Investigating consumer perception of sustainable purchase: Examining correlations between food habits and innovationDrogo, RolandoDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Jul-2023Digital marketing in consumer goods industry: A study on the effectiveness of social media platformsYang YeDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Jul-2023Promotion plan of Bioderma’ toner for 2024Yuanyuan GaoDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Nov-2023Estudo sobre a aplicação de um modelo de adoção tecnológica à compra de automóveis novos onlineSilva, João BarrosDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Set-2023The influence of user-generated content on social networking sites on choosing a travel destination for university studentsNechaeva, AlisaDissertação de MestradoAcesso Restrito
29-Nov-2023Brand authenticity: Exploring antecedents and outcomes in heritage tourismFaro, Mafalda Moreira de Melo eDissertação de MestradoAcesso Restrito
28-Set-2023The influence of virtual attractions on the willingness of potential tourists to visit cultural tourism destinationsMingxuan YangDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Jan-2023A tecnologia e o employer branding uma análise ancorada em video vignette methodologyVieira, Mariana GonçalvesDissertação de MestradoAcesso Restrito