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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
28-Jul-2020Development of a social media communication strategy for the marine conservation NGO Sea Shepherd Portugal focused on awareness and donation increaseBaun, MaikeDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2020The influence of green marketing on the Worten customerVinha, Maria Beatriz Faria de NogueiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Dez-2021How corporate marketing strategy can leverage the UN 2030 Sustainable Development Goals (SDGs)Mendes, Alexandra CatarinoDissertação de MestradoAcesso Aberto
11-Out-2022A hora de dar voz à marca “Azeite de Portugal”: Plano de comunicaçãoSanto, Ana Cristina Xarepe Barroso da SilvaDissertação de MestradoAcesso Aberto
22-Dez-2022Business plan for a sustainable holiday house concept on a Croatian islandCecic, LauraDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Dez-2021The influence of ethnocentrism on consumer behaviour and purchase intention of domestic fruit and vegetablesMiguel, Luís Pedro da RochaTese de DoutoramentoAcesso Aberto
12-Nov-2021Explaining consumers’ purchase intention of products made with recycled plastic in a circular economy contextFerrario, MatteoDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Dez-2023Sustainability and fashion: Testing consumer’s willingness to pay for sustainable fashionSantos, Mónica OliveiraDissertação de MestradoAcesso Restrito
27-Nov-2023Proposing a new measurement construct for service quality in Small Medium Sized Enterprises in the tourism sectorSilva, Inês Raquel Brito daDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Nov-2023What are the main motivations and barriers to purchasing green dermocosmetics products in Portugal?Teodoro, Matheus SalkiniDissertação de MestradoAcesso Aberto