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12-Out-2021
The determinants for continuance intention in mobile fitness apps adopting a gamification approach
Faßbender, Vera
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
17-Dez-2020
Experiential marketing: bridging the gap between value creation to customers and value capture by firms
Paixão, João António Pereira
Tese de Doutoramento
Acesso Aberto
28-Jun-2021
The luxury fashion fitting the mass-market: how luxury fashion bands can use social media masstige campaigns to leverage brand love
Veltman, Madalena Baptista
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
17-Dez-2021
Luxury fashion brands and internet memes as a social media strategy in the context of brand coolness, consumer brand engagement and measures and effects of visual complexity
Silva, Inês Gomes da
Dissertação de Mestrado
Acesso Restrito
20-Jan-2022
A study on the challenges and opportunities of building a still wine brand in Madeira Island
Gomes, João Guilherme Correia
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
23-Jul-2020
Os efeitos das variáveis do marketing-mix na quantidade de anunciantes ativos em uma empresa de classificados online
Rizzi, Julia Pinheiro
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
9-Jun-2020
New insights on the importance of real-time marketing on building brand engagement and brand equity
Pereira, Teresa Viana
Dissertação de Mestrado
Acesso Aberto
10-Dez-2020
Swift trust and behavioral change: facilitating factors of crowdsourcing in chronic disease prevention
Wu Linqi
Tese de Doutoramento
Acesso Aberto
8-Fev-2022
The impact of mobile devices on the in store shopping experience
Cavalinhos, Sílvia Rodrigues
Tese de Doutoramento
Acesso Aberto
8-Jun-2022
The role of customer inspiration and relationship quality in engaging the online experience: insights from Kuwait and Portugal
Al-Reesh, Muhammad Saleh
Tese de Doutoramento
Acesso Aberto
Refinar
Autor
1
Abascal Gamarra, Guillermo
1
Adam, Léna Morgane
1
Afonso, António Alexandre Gomes
1
Aguiar, Carolina Inês Almeida
1
Al-Reesh, Muhammad Saleh
1
Aleem, Aihoor Kayoom
1
Almeida, Maria Inês Gouveia de
1
Almeida, Rita Figueiredo de Carva...
1
Alves, Inês Filipa de Oliveira
1
André, Ana Patrícia António
.
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Assunto
336
M Business administration and bus...
62
L Industrial organization
57
M37
39
M30
31
Intenção de compra
29
Comportamento do consumidor -- Co...
29
Purchase intention
27
Z Other special topics
26
M39
25
O Economic development, innovatio...
.
próximo >
Data de Publicação
110
2023
91
2022
74
2021
44
2020
17
2024
Tipo de Documento
318
masterThesis
18
doctoralThesis
Tem Ficheiro(s)
336
true