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Resultados 21-30 de 37.
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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
26-Out-2021Packaging and visual storytelling in portuguese vintage brandsMarmelada, Mário Ezequiel CoimbraDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Set-2021The role of influencers on consumer involvement, belief and purchase intent in the healthy food industryMarinier, ChloéDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2022The effects of in-game advertising on purchase intention of digital objectsZhoujie, Fernanda GuDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Nov-2023The impact of augmented reality on consumer behavior in fashion e-commerceNeto, Maria Regadas MirandaDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2023Get greenwashing out of style: The role of blockchain transparency in uplifting consumer green purchase behaviour in the fashion industryMiguel, Beatriz Salvador dos ReisDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Mar-2024Do virtual influencers serve as a powerful tool in the eco-fashion industry and shape consumers' pro-environmental behaviors?Qian QueDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Jun-2023The role of micro-influencers for luxury fashion brandsPedro, Isabel Lourenço MartinsDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Dez-2022Does social commerce (s-commerce) influence Instagram buying behavior: An empirical researchBonifácio, Sara Gabriela LouroDissertação de MestradoAcesso Aberto
8-Nov-2021The influence of artificial intelligence on the online behaviour of Portuguese consumers and brandsCavalheiro, Inês Barata Feio PaixãoDissertação de MestradoAcesso Aberto
5-Dez-2023Factors influencing purchase intention and loyalty towards private label productsRaposo, Rita Bárbara de Sousa Faria SimõesDissertação de MestradoAcesso Aberto