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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
27-Dez-2022The role of emotional advertising strategies on music events' attendanceFerreira, Marta Leão GameiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Out-2021Social media and digital marketing for destination promotion and branding: The case study of the Can’t Skip Portugal campaignSevilla Castillo, CarlosDissertação de MestradoAcesso Restrito
2-Nov-2022Customer company role on the criteria formulation of the mystery shopperCaniço, Beatriz Bandeira da SilvaDissertação de MestradoAcesso Restrito
28-Set-2023The influence of virtual attractions on the willingness of potential tourists to visit cultural tourism destinationsMingxuan YangDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Dez-2021Plano de negócio inovador no mercado de velas decorativas da Art Candle BlessMuacassange, Porfírio Manuel IpupoDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Dez-2020How can century-old multinational companies adapt their marketing and communication strategy to the digital channel and generational evolution: Philips Portuguesa S.A.Costa, Sara Vanessa FernandesDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Dez-2021Investigating which factors influence consumer’s online purchase intentions: The luxury watch industryTorres, Madalena Mendes Gonçalves ArezDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Dez-2021Qualidade de serviço de empresas: Plataforma de transportes privadosCosta, Gonçalo Martins Paulo daDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Dez-2021The effect of brand activism and perceived political orientation on brands in the era of socio-political consumptionComo, FabrizioDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Jan-2021Fake healthy products in the food retail: Impact of marketing and labeling on consumer beahviourRua, Rita Fiúza MartinsDissertação de MestradoAcesso Aberto