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Resultados 11-20 de 27.
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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
22-Dez-2022New habits of purchase and consuption in the cleaning products category after the Covid-19 lockdownsCosta, Hugo Miguel Marques daDissertação de MestradoAcesso Restrito
17-Out-2023Luxury fashion brands: Does brand personality affect consumer behavior?Pimentel, Matilde Amaral de MesquitaDissertação de MestradoAcesso Restrito
16-Out-2023Collaborative consumption: What would motivate customers to be part of it? The case of second-hand shopping on Vinted with the French populationMalbois, FlorentDissertação de MestradoAcesso Restrito
5-Jan-2023Determinantes da intenção de compra online dos consumidoresBranquinho, Pedro Miguel LopesDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Set-2023The power of digital: Exploring the role of influencers in brand creationVarandas, Cláudia Sofia RodriguesDissertação de MestradoAcesso Restrito
23-Nov-2023Estudo sobre a aplicação de um modelo de adoção tecnológica à compra de automóveis novos onlineSilva, João BarrosDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2022The influence of brand equity in consumers choice: Fashion industryMorais, Inês Sofia PiresDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Dez-2021The influence of packaging on consumer purchase intention of craft beerLuís, Diogo Alexandre AfonsoDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Dez-2021Investigating which factors influence consumer’s online purchase intentions: The luxury watch industryTorres, Madalena Mendes Gonçalves ArezDissertação de MestradoAcesso Aberto
12-Nov-2021Explaining consumers’ purchase intention of products made with recycled plastic in a circular economy contextFerrario, MatteoDissertação de MestradoAcesso Aberto