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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
11-Out-2022A hora de dar voz à marca “Azeite de Portugal”: Plano de comunicaçãoSanto, Ana Cristina Xarepe Barroso da SilvaDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2022From physical to digital: How Non-Fungible Tokens enable brands to legitimate products’ value in the counterfeit fightUribe, Camilo HenaoDissertação de MestradoAcesso Restrito
7-Dez-2022The impact of brand activism on the brand attitude of Gen Z: The mediating role of perceived brand authenticityChagas, Alice SantosDissertação de MestradoAcesso Restrito
19-Jul-2022Engaging with destinations brands on social media: Self and social motivations and the mediating role of symbolic valueAntunes, Carolina MoscosoDissertação de MestradoAcesso Aberto
7-Dez-2022Fast fashion vs. slow fashion: What is the future?Ângelo, Rita Patacão CavaleiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2022The relevance of voice assistants on intention to use: An empirical research on the self-driving industryMalhadeiro, Tiago Maria Manso GonçalvesDissertação de MestradoAcesso Aberto
26-Jul-2022A corrida aos carros ecológicos: Será a escolha da geração Z?Mendes, Francisca Pereira MarquesDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Dez-2022Kale to action veggies’ behavior from transactional data: Case of Pingo DoceFerreira, Carolina de Canilho Pinto RibeiroDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Mar-2022Investigating factors that affect willingness to pay: An analysis on freemium social media appsFaria, Ana Margarida Tomé deDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2022The use of artificial intelligence in luxury fashion retail: The use of robots and virtual assistants to increase purchase intention in physical storesVitória, Mariana LazároDissertação de MestradoAcesso Restrito