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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
23-Dez-2020The impact of artificial intelligence virtual personal assistants as sales channels of costumer loyaltyPires, Maria Martinho da Silva de LemosDissertação de MestradoAcesso Aberto
11-Dez-2020Impact of Brand Coolness in purchase intention in fast food and festival marketsFerreira, João Filipe BoticaDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Dez-2020How can century-old multinational companies adapt their marketing and communication strategy to the digital channel and generational evolution: Philips Portuguesa S.A.Costa, Sara Vanessa FernandesDissertação de MestradoAcesso Aberto
3-Dez-2020Marketing experiencial e a sua influência no consumidor: O caso NespressoCarmo, Inês Santos doDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Dez-2020Business plan: Biological Milk production in Azores: BioAçoresGarcia, Filipa Maria CabralDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Dez-2020The impact of social virtual presence agents and content-based product recommendation system on on-line customer purchase intentionSousa, Francisco Pedroso deDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2020The impact of social media: Instagram vs online site reviews on hotels' client quality perceptionNeves, Carolina Serrano Gião SilveiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
9-Dez-2020The impact of Covid-19 on the German online home sports industry: An analysis based on S-O-R and Structural Equation ModelingWerling, Anna ElisabethDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Dez-2020Developing affective brand commitment through voice assistantsBerrincha, Ana Margarida BanhudoDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Dez-2020Digital marketing plan for Woo's Pure FeelingsAndré, Ana Patrícia AntónioDissertação de MestradoAcesso Aberto