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Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2013Marketing plan: The launching of a tourism agency for the surf marketCarvalhas, TomásDissertação de MestradoAcesso Aberto
16-Dez-2019Co-creation of tourism experiences and the use of social media (ICTS) as key tools for innovation and value creation in the tourism industrySilva, Raquel da Fonte Barata daDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2017Drivers and barriers influencing sustainable food procurement in the hospitality industryReis, António Quintanilha Torres Fortuna dosDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Jul-2018Case study: j'irai deguster chez vous, an activation of the experiential marketing strategy of castillon cotes de BordeauxDrouet, Manon Clémentine JeanneDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Dez-2018Business plan "Garden 48": a guesthouse in LisbonFerreira, Marta Maria Branco dos SantosDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Nov-2019Business plan of a sensorial museumSousa, Rita ReisDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Out-2019How can tourist experience and perceive authenticity impact behavioral intentions and perceived value by tourist?Afonso, Ana Filipa do Amparo LeitãoDissertação de MestradoAcesso Aberto
10-Dez-2018Exploring how tangible risks and animosity can affect the destination image and revisit intention of a tourist destination: a comparative study between Lisbon and Rio de JaneiroJesus, Sónia João ChagasDissertação de MestradoAcesso Aberto
2013Touristic destination image: A study on Lisbon’s touristic destination imageSantos, Dulce RosaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2013Plano de negócios: Madeira in hostelRodrigues, Helena Rute de CarvalhoDissertação de MestradoAcesso Restrito