Pesquisar


Filtros correntes:



Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 11-20 de 25.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
27-Nov-2017Contrast between youtubers and traditional celebrities: impact in brand awareness, purchase intention and brand loyaltyMenezes, Inês FurtadoDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2017An assessment of how brand awareness influences brand recognition throught product placement, applied to the automotive industry and computersDrumond, Daniel SousaDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Nov-2017Private label brands vs. national brands: the effect of taste on consumers´ emotions, perceived taste and willingness to buyOmarji, Muhamad Sabbir MussáDissertação de MestradoAcesso Aberto
13-Out-2017Exploring individuals perception of non-sponsored branded user generated content, the affect on its use and the outcome of digital engagement on InstagramNascimento, Rita Ribeiro doDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Nov-2017Marcas de luxo num contexto digital: exclusividade "vs" diferenciação: caso FurlaRodrigues, Inês de OliveiraDissertação de MestradoAcesso Aberto
8-Nov-2017The research on customer structure characteristics and marketing measures of regional bank agency: a case from the Agricultural Bank of ChinaShichuan, TianTese de DoutoramentoAcesso Aberto
2017Recruiting, educating and retail customers: the case of Listerine®Paula, Tiago Filipe Aleixo daDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2017Sharing economy: drivers and barriers to portuguese travelers use peer-to-peer accommodation rentalsBarbosa, Cláudia Patrícia RodriguesDissertação de MestradoAcesso Aberto
20-Dez-2017A descriptive study on the youth tourism market, based on Generation Y travel experiencesGuedes, Leonor CarrilhoDissertação de MestradoAcesso Aberto
19-Dez-2017Red Pass, então?Martins, Filipa OliveiraDissertação de MestradoAcesso Aberto