Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 11-20 de 95.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2018Exploring how brands create and maintain online relationships through their websites, Facebook and Instagram brand pagesPinto, L.; Loureiro, S. M. C.; Rita, P.; Sarmento, E. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Social partner characteristics as facilitatores of the wine co-creation experiencesCunha, N.; Loureiro, S. M. C.; Sarmento, E. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Effect of website performance expectancy on customer satisfaction: online fashion performanceAmoriom, M.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Are you in(gaged)? The importance of engagement and experience on employees and organizations' successda Costa, L. R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Consumer-brand engagement through website stimuliBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015When relationships go wrong: insights from previous studiesLopes, R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021The relevance of intimacy with my intelligent virtual assistantGarrotes, P.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021The long-feared backlashes of targeting LGBT+ consumers: What can fashion brands expect when using immersive technologies in advertising?Pinho, A.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Exploring social interaction of AI robot on employee engagementDiogo Neto; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Analysing customer engagement on social network platforms devoted to tourism and hospitalityBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto