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Resultados 171-180 de 366.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020Tourist-hotel relationship: the role of customer experience and brand authenticityRosado-Pinto, F.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R.G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Exploring young artists’ digital performance: the impact of online community engagement and co-creation on brand lovePolicarpo, P.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020The different shades of brand hate: A qualitative approachPereira, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Virtual supermarket setting: Exploring antecedents of emotions and purchase intentionsLoureiro, S. M. C.; Correia, C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Sacrifice for a brand: Three expert visions of the fans relationships towards a football clubCayolla, R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020The role of virtual reality and artificial intelligence in marketing relationship communicationsFerreira, M. M.; Loureiro, S. M. C.; Pereira, H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Cool museum experience in the relationship with visitorsBlanco, T.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Weaknesses in motivation and in establishing a meritocratic system: A portrait of the Portuguese public administrationNishimura, A. Z. F. C.; Moreira, A.; Sousa, M.; Au-Yong-Oliveira, M.ArtigoAcesso Aberto
2021New research and trends in higher educationSousa, M.; Suleman, F.; Melé, P. M.; Gómez, J. M.ArtigoAcesso Aberto
2020The early exercise boundary under the jump to default extended CEV modelNunes, J. P. V.; Dias, J. C.; Ruas, J. P.ArtigoAcesso Aberto