Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 31-40 de 143.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2021The multidisciplinary role of cultural management. A look for communication as management tool and key-activityTavares, S. A.; Ferreira, P. A.; Magro, N.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Profiling the two most populous generations of the PIIGS countries in the workplace based in online consumption of cultural contentsTrindade, G.; Laureano, R. M. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Dashboard to monitor performance of an hotel in the financial perspectiveLavrador, A. M. S.; Laureano, R. M. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Comparing the consumption of musical and films online between Generations X and Y in Portugal and SpainTrindade, G.; Duarte, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Performance evaluation of Brazilian social organizations according to the best international practicesRaptopoulos, M. M.; Simaens, A.; Silva, JorgeObjecto de ConferênciaAcesso Aberto
2014Research methodologies in accounting and auditing: Empirical evidence from postgraduate projects concluded between 2008 and 2013Lopes, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Outlining a new collaborative business model as a result of the green Building Information Modelling impact in the AEC supply chainVilas-Boas, J.; Mirnoori, V.; Razy, A.; Silva, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Authenticity in international marketing field: Systematic literature reviewPinto, F. R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019The power of people: When people and culture are the key to organisations successCosta, L. R. da; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Customer engagement: Growing relevance in marketing researchPinto, F. R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto