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Resultados 21-30 de 59.
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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020Exploring young artists’ digital performance: the impact of online community engagement and co-creation on brand lovePolicarpo, P.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020The different shades of brand hate: A qualitative approachPereira, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Virtual supermarket setting: Exploring antecedents of emotions and purchase intentionsLoureiro, S. M. C.; Correia, C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Sacrifice for a brand: Three expert visions of the fans relationships towards a football clubCayolla, R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020The role of virtual reality and artificial intelligence in marketing relationship communicationsFerreira, M. M.; Loureiro, S. M. C.; Pereira, H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Cool museum experience in the relationship with visitorsBlanco, T.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
1-Jan-2019Gamification in higher education: Text mining approachLoureiro, S. M. C.; Angelino, F.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Corporate social responsibility initiatives influence customer awareness and empowermentLoureiro, S. M. C.; Lopes, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Analyzing the effect of socio-political context on tourism: perceptions of young tourists in Greece, Portugal and IsraelShahrabani, S.; Teitler-Regev, S.; Syna, H. D.; Voulgaris, F.; Tsoukatos, E.; Ambrosio, V.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018How can stimuli and emotions help increase brand advocacyLoureiro, S. M. C.; Bilro, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto