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Resultados 11-20 de 84.
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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2021Exploring social interaction of AI robot on employee engagementDiogo Neto; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Use numbers not words! Communicating hotels’ cleaning programs for COVID-19 from the brand perspectiveJiménez-Barreto, J.; Loureiro, S. M. C.; Braun, E.; Sthapit, E.; Zenker, S.ArtigoAcesso Aberto
2021The effectiveness of e-word-of-mouth communication about smartphones purchase intention: digital influencerRosário, J. F. do; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2021Challenges of a small insular developing state: Cape VerdeFerreira, E. S.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2020How influencers and digital interaction can impact customer-brand relationship and engagementBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Raposo, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020The impact of influencer marketing and instagrammers on consumer purchase intentions and brand attitudeBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Rosado-Pinto, F.; Costa, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Is apology the best strategy to mitigate online firestorms in social media?Souto, D.; Neves, H.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Firm performance through online engagement: The role of experience and customer inspiratonAlreesh, M.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Exploring the factors that lead the adoption of virtual reality technologies among football fansSouto, D.; Oliveira, P.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Exploring young artists’ digital performance: the impact of online community engagement and co-creation on brand lovePolicarpo, P.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto