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Resultados 11-20 de 23.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020Exploring the factors that lead the adoption of virtual reality technologies among football fansSouto, D.; Oliveira, P.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Exploring young artists’ digital performance: the impact of online community engagement and co-creation on brand lovePolicarpo, P.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020The different shades of brand hate: A qualitative approachPereira, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Virtual supermarket setting: Exploring antecedents of emotions and purchase intentionsLoureiro, S. M. C.; Correia, C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Sacrifice for a brand: Three expert visions of the fans relationships towards a football clubCayolla, R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020The role of virtual reality and artificial intelligence in marketing relationship communicationsFerreira, M. M.; Loureiro, S. M. C.; Pereira, H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Cool museum experience in the relationship with visitorsBlanco, T.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Exploring how mindfulness may enhance perceived value of travel experienceLoureiro, S. M. C.; Stylos, N.; Miranda, F.ArtigoAcesso Aberto
2020The impact of nostalgia and probability markers on the effectiveness of advertising creative strategiesLangaro, D.; Loureiro, S. M. C.; Contreiras, MArtigoAcesso Aberto
2020Incorporating VR, AR and related technologies in tourism industry: State of the artLoureiro, S. M. C.; Ferreira, E. S.; Rosário, J. F.Parte de LivroAcesso Aberto