Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 931-940 de 3392.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2012Impact of social responsibility programmes in stakeholder satisfaction: an empirical study of Portuguese managers' perceptionsFonseca, L.; Ramos, A.; Rosa, A.; Sampaio, P.ArtigoAcesso Aberto
2021Deteção de manipulação de resultados e seu impacto nos fundos europeus: Uma abordagem analíticaFernandes, S.; Laureano, R. M. S.; Abrantes, C.; Laureano, L. M. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Are Yelp's tips helpful in building influential consumers?Guerreiro, J.; Moro, S.ArtigoAcesso Aberto
2000"Marketing" e cidadania: segmentação e tipologia dos abstencionistas em PortugalReto, L.; Sá, J.ArtigoAcesso Aberto
2018What drives foreign direct investment: the role of language, geographical distance, information flows and technological similarityLy, A.; Esperança, J.; Davcik, N. S.ArtigoAcesso Aberto
2016Assessing the effectiveness of conflict management training in a health sector organisation: evidence from subjective and objective indicatorsLeon-Perez, J. M.; Notelaers, G.; Leon-Rubio, J. M.ArtigoAcesso Aberto
2012Procedure to evaluate multivariate statistical process control using ARIMA-ARCH modelsSouza, A. M.; Souza, F. M.; Menezes, R.ArtigoAcesso Aberto
2007Nonlinear dynamics within macroeconomic factors and stock market in Portugal 1993-2003Dionísio, A.; Menezes, R.; Mendes, D.; Vidigal da Silva, J.ArtigoAcesso Aberto
2017Beliefs on the local effects of climate change: causal attribution of flooding and shoreline retreatLuís, S.; Freitas, F. E. P.; Rodrigues, N.; Nogueira, A. J. A.; Roseta-Palma, C.; Lima, M. L.; Pinho, L.; Martins, F. C.; Almeida, A. B.; Le Cozannet, G.; Jolivet, V.; Lillebo, A. I.ArtigoAcesso Aberto
2017Consumer perceptions of sustainability: an exploratory studyFerguson, K. E.; Hair, J. F.; Vinhas da Silva, R.; Oliveira-Brochado, A.; Mollah, M. M. H.ArtigoAcesso Embargado