Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1451-1460 de 3392.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2010Marketing research with telephone surveys: is it time to change?Vicente, P.; Reis, E.ArtigoAcesso Embargado
2012Determinant factors of income inequality: evidence from a Portuguese regionCrespo, N.; Simões, N.; Diogo, A. P.ArtigoAcesso Aberto
Jan-2013Validation of the Flourishing Scale and Scale of Positive and Negative Experience in PortugalSilva, A. J.; Caetano, A.ArtigoAcesso Embargado
2015The impact of Cognitive Reserve in neuropsychological and functional abilities of Alzheimer's disease patientsSobral, M.; Pestana, M. H.; Paúl, C.ArtigoAcesso Embargado
2022The impact of Instagram influencer marketing in the restaurant industryAnjos, C.; Marques, S.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2015Ground displacement trends in an urban environment using multi-temporal inSAR analysis and two decades of multi-sensor satellite-based SAR imageryArmas, I.; Necsoiu, M.; Mendes, D.; Gheorghe, M.; Gheorghe, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Optimization of a recyclabe waste collection system: The Valorsul case studyLopes, D.; Ramos, T.; Póvoa, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2012Satisfaction with job aspects: do patterns change over time?Spagnoli, P.; Caetano, A.; Santos, S. C.ArtigoAcesso Embargado
2014Smells like team spirit: opening a paradoxical black boxSilva, T.; Cunha, M. P.; Clegg, S.; Neves, P.; Rego, A.; Rodriges, R.ArtigoAcesso Embargado
2013On the predictability of realized volatility using feasible GLSBentes, S.; Menezes, R.ArtigoAcesso Embargado