Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10071/8640
Autoria: Selvarasu, A.
Filipe, J. A.
Kathiravan, C.
Ferreira, Manuel Alberto M.
Pedro, M. I.
Data: 2011
Título próprio: A research in sustainable competitive positional advantage of english dailies in Tamilnadu (India)
Volume: 3
Número: 1
Paginação: 835-842
ISSN: 2075-4124
Palavras-chave: Sustainable competitive positional advantage
Cost leadership
Differentiation
Strategies
Motivators
Inhibitors
Resumo: The aim of this study is to identify and to describe the sustainable competitive positional advantage of various English Dailies in Tamilnadu (India) in general. Cost leaderships (price) and the differentiations based on demographics, psychographics, reading activity, opinion and interest are particularly considered. In order to reach this scope a theory of sustainable competitive positional advantage is proposed, in the context of print media in India.
Arbitragem científica: Sim
Acesso: Acesso Aberto
Aparece nas coleções:BRU-RI - Artigos em revistas científicas internacionais com arbitragem científica
DM-RI - Artigos em revistas científicas internacionais com arbitragem científica

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
publisher_version_2011_1_121_.pdf298,65 kBAdobe PDFVer/Abrir


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpaceOrkut
Formato BibTex mendeley Endnote Logotipo do DeGóis Logotipo do Orcid 

Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.