Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1021-1030 de 3465.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2015Volunteerism, compassion and religiosity as drivers of donations practicesAbreu, M. E.; Laureano, R. M. S.; Vinhas da Silva, R.; Dionísio, J.ArtigoAcesso Embargado
2015Measuring the board’s members effect on banks’ performance: an application to PortugalPereira, V. M. M.; Filipe, J. A.ArtigoAcesso Aberto
2017Mission impossible? The paradoxes of stretch goal settingCunha, M. P. E.; Giustiniano, L.; Rego, A.; Clegg, S.ArtigoAcesso Aberto
2019Pricing double barrier options on homogeneous diffusions: a Neumann series of Bessel functions representationKravchenko, I.; Kravchenko, V. V.; Torba, S. M.; Dias, J. C.ArtigoAcesso Aberto
2019Bits and bytes of financial regulation: the RegTech environmentMiguel, A. F.; Algarvio, D.ArtigoAcesso Aberto
2019Skills to boost innovation: in the context of public policiesSousa, M.ArtigoAcesso Aberto
2020Innovation reliability and variability strategies: the importance of absorptive capacity on systemic outcomesPinheiro, J.; Lages, L. F.; Dias, Á.; Silva, G. M.; Preto, M. T.ArtigoAcesso Aberto
2020Envelhecimento e trabalho: o papel das práticas de diversidade etária na retenção dos trabalhadoresSousa, I. C.; Ramos, S.; Carvalho, H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020How influencers and digital interaction can impact customer-brand relationship and engagementBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Raposo, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Impact of product differentiation, marketing Investments and brand equity on pricing strategies: a brand level investigationDavcik, N.; Sharma, P.ArtigoAcesso Aberto