Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-9 de 9.
  • Anterior
  • 1
  • Próxima
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2021A data-driven approach to predict first-year students’ academic success in higher education institutionsGil, P. D.; Martins, S. C.; Moro, S.; Costa, J. M.ArtigoAcesso Aberto
2020Provision of academic data for research: a step for academic successMiguel, H.; Ramos, P.; Martins, S. C.; Costa, J. M.ArtigoAcesso Aberto
2017Licenciados da Universidade Aberta: percursos, motivações e aprendizagens em ambiente digitalNeves, C.; Henriques, S.; Abrantes, P.; Backstorm, B; Jacquinet, M.; Magano, O.ArtigoAcesso Aberto
2018Supervisão no ensino superior online: que práticas?Henriques, S.; Gaspar, M. I.; Massano, M. L.ArtigoAcesso Aberto
2022Transversal competences and employability: The impacts of distance learning university according to graduates’ follow-upAbrantes, P.; Silva, A. P.; Backstrom, B.; Neves, C.; Falé, I.; Jacquinet, M.; Ramos, M. R.; Magano, O.; Henriques, S.ArtigoAcesso Aberto
2020Persona perception scale: Development and exploratory validation of an instrument for evaluating individuals’ perceptions of personasSalminen, J.; Santos, J. M.; Kwak, H.; An, J.; Jung, S.-G.; Jansen, B. J.ArtigoAcesso Aberto
2023Multicultural diversity in the Spanish public university: An ethnographic case study of Latin American, Latino, and Afro-Latin American studentsAlcaraz, A. O.; Cruz, G. V.; Padilla, B.ArtigoAcesso Aberto
2023GELCO: Gamified educational learning contents ontologyAntunes, A.; Lopes, M.; Barateiro, J.; Cardoso, E.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How can LMS affect student’s motivation and engagement?Ferreira, R.; Cardoso, E.; Oliveira, J.Parte de LivroAcesso Aberto