CIS-RI - Artigos em revistas científicas internacionais com arbitragem científica : [1231] Página principal da coleção Visualizar estatísticas

Percorrer
Active um alerta nesta coleção para receber notificações por correio electrónico de novos registos ‌‌RSS Feed ‌‌‌‌RSS Feed ‌‌‌‌‌‌‌‌RSS Feed
Registos da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 341-360 de um total de 1231
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022Evaluating the adequacy of emoji use in positive and negative messages from close and distant sendersCavalheiro, B. P.; Prada, M.; Rodrigues, D. L.; Lopes, D.; Garrido, M. V.ArtigoAcesso Aberto
2022Does the linguistic expectancy bias extend to a second language?Garrido, M. V.; Saraiva, M.; Semin, G. R.ArtigoAcesso Aberto
2022Scrutinising the exceptionalism of young rural NEETs: A bibliometric reviewSimões, F.; Erdogan, E; Muratovic, M.; Sik, D.ArtigoAcesso Aberto
2023Process quality in toddler classrooms in four European countriesCadima, J.; Aguiar, C.; Guedes, C.; Wyslowska, O.; Salminen, J.; Slot, P.; Barata, C.; Lerkkanen, M.-K.ArtigoAcesso Aberto
2022Children’s right to participate: The Lundy model applied to early childhood education and careCorreia, N.; Aguiar, C.; Taelman, H.; Boderé, A.; Petrogiannis, K.; Penderi, E.; Karachristos, C.; Stavropoulos, E.; Wyslowska, O.; Markowska-Manista, U.; Mesquita, C.; Ribeiro, L.; Barros, S.; Araújo, S.; Pessanha, M.; Guimarães, C.; Coelho, V.; Correia, I.; Magalhães, E.; Figueiredo, V.; Almeida, F.ArtigoAcesso Aberto
2022Music listening, emotion, and cognition in older adultsVincenzi, M.; Borella, E.; Sella, E.; Lima, C. F.; De Beni, R.; Schellenberg, E.ArtigoAcesso Aberto
2023The impact of combining SRSD instruction with a brief growth mindset intervention on sixth graders’ writing motivation and performanceCamacho, A.; Alves, R. A.; Silva, M.; Ferreira, P.; Correia, N.; Daniel, J.ArtigoAcesso Aberto
2023Imagined and extended contact experiences and adolescent bystanders’ behavioral intentions in homophobic bullying episodesAntónio, R.; Guerra, R.; Cameron, L.; Moleiro, C.ArtigoAcesso Aberto
2022Stressful events during last year, violence and anxiety and depression: A moderated mediation model by sexMagalhães, E.; Ferreira, C.; Antunes, C.; Jongenelen, I.; Castro, E.ArtigoAcesso Aberto
2022The impact of COVID-19 on memory: Recognition for masked and unmasked facesGuerra, N.; Pinto, R.; Mendes, P. S.; Rodrigues, P. F. S.; Albuquerque, P. B.ArtigoAcesso Aberto
2023Reliability and validity of the Colombian version of the Revised Sociosexual Orientation InventoryRomero, D.; Mebarak, M.; Millán, A.; Tovar-Castro, J. C.; Martinez, M.; Rodrigues, D. L.ArtigoAcesso Aberto
2022Just Chill! An experimental approach to stereotypical attributions regarding young activistsFarinha, C.; Rosa, M.ArtigoAcesso Aberto
2023Locals versus foreigners’ emotion-motivational responses towards traditional food and non-traditional foodRita, P.; Arriaga, P.; Moura, A.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2023Individual differences in musical ability among adults with no music trainingCorreia, A. I.; Vincenzi, M.; Vanzella, P.; Pinheiro, A.; Schellenberg, E. G.; Lima, C. F.ArtigoAcesso Aberto
2023Parental perspectives on ECEC settings that foster child well-being: A comparison across nine European countriesvan Trijp, C. P. J.; Broekhuizen, M.; Moser, T.; Barata, C.; Aguiar, C.ArtigoAcesso Aberto
2022Reasons, willingness, and intention to be a foster family: A community-sample studyMagalhães, E.; Costa, P.; Pinto, V. S.; Graça, J.; Baptista, J.; Ferreira, S.; Castro, E.; Anjos, C.; Gouveia, L.ArtigoAcesso Aberto
2022Fotografia e monstros: enquadramentos queer e crip nas obras de Diane ArbusFerrari Carvalho, L.; Oliveira, J. M.ArtigoAcesso Aberto
2024Predictors of health-protective and helping behaviors during the Covid-19 pandemic: The role of social support and resilienceFontes, A.; Pereira, C. R.; Menezes, S.; Soares, A.; Almeida, P.; Carvalho, G.; Arriaga, P.ArtigoAcesso Aberto
2022Environmental corporate social responsibility and workplace pro-environmental behaviors: Person-organization fit and organizational identification’s sequential mediationDuarte, A. P.; Mouro, C.ArtigoAcesso Aberto
2022Rhythm but not melody processing helps reading via phonological awareness and phonological memorySousa, J.; Martins, M.; Torres, N.; Castro, S. L.; Silva, S.ArtigoAcesso Aberto
Registos da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 341-360 de um total de 1231