Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10071/17417
Autoria: Guerreiro, J.
Eloy, S.
Dias, M. S.
Editor: Sara Eloy, Manuel Alberto M. Ferreira, Maria João Oliveira
Data: 2018
Título próprio: Using mixed realities to explore consumers behaviors
Paginação: 14 - 15
ISBN: 978-989-8905-07-9
Resumo: The ongoing and future research focus on exploring how mixed realities, especially virtual reality, may be used for changing consumers’ behaviours in complement or substituting traditional advertising means. With this main aim the group of researchers submitted a research proposal for FCT (call May 2017), are co-advising a master thesis and have several targets for future research.
Arbitragem científica: yes
Acesso: Acesso Aberto
Aparece nas coleções:ISTAR-CRN - Comunicações a conferências nacionais

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Winterschool2018_ISTAR_BookOfAbstracts_14_15.pdfVersão Editora601,91 kBAdobe PDFVer/Abrir


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpaceOrkut
Formato BibTex mendeley Endnote Logotipo do DeGóis Logotipo do Orcid 

Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.