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Resultados 21-30 de 35.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019Finding COCO: remembering the meaning of death and life, in a songCruz, M.; Oliveira, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Leveraging a luxury fashion brand through social mediaRomão, M. T.; Moro, S.; Rita, P.; Ramos, P.ArtigoAcesso Aberto
2016Does ease-of-use contributes to the perception of enjoyment? A case of gamification in e-bankingRodrigues, L. F.; Oliveira, A.; Costa, C. J.ArtigoAcesso Embargado
2016An e-learning theoretical frameworkAparicio, M.; Bação, F.; Oliveira, T.ArtigoAcesso Aberto
1-Jan-2020Solutions to current problems arising from ICEV use environmentsFerreira, M. A. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Corporate social responsibility and marketing: A bibliometric and visualization analysis of the literature between the Years 1994 and 2020Quezado, T.; Cavalcante, W. Q.; Fortes, N.; Ramos, R. F.ArtigoAcesso Aberto
2022Integration process simulator: A tool for performance evaluation of task scheduling of integration processesFreire​, D. L.; Frantz, R. Z.; Roos-Frantz, F.; Basto-Fernandes, V.ArtigoAcesso Aberto
2022Global research trends in consumer behavior and sustainability in e-commerce: A bibliometric analysis of the knowledge structureRita, P.; Ramos, R. F.ArtigoAcesso Aberto
2023Using game concepts to improve programming learning: a multi-level meta-analysisCosta, J. M.ArtigoAcesso Aberto
2022Sistemas normativos e tecnologias digitais: Formalização, desenvolvimento e convergênciaGuimarães, N.ArtigoAcesso Aberto