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Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019Main gamification concepts: a systematic mapping studyRodrigues, L. F.; Oliveira, A.; Rodrigues, H.ArtigoAcesso Aberto
2018Líderes de Opinião Digital portugueses, e o seu impacto, na promoção de produtos, serviços e eventos nas redes sociaisCosta, I. P.; Alturas, B.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Research trends on Big Data in Marketing: a text mining and topic modeling based literature analysisAmado, A.; Cortez, P.; Rita, P.; Moro, S.ArtigoAcesso Aberto
2020Indicadores chave de desempenho em marketingDomingues, R.; Pedrosa, I.; Bernardino, J.ArtigoAcesso Aberto
2019Understanding the use of Virtual Reality in Marketing: a text mining-based reviewLoureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Eloy, S.; Langaro, D.; Panchapakesan, P.ArtigoAcesso Aberto
2018A divide-and-conquer strategy using feature relevance and expert knowledge for enhancing a data mining approach to bank telemarketingMoro, S.; Cortez, P.; Rita, P.ArtigoAcesso Aberto
2022Stick or Twist – The raise of blockchain applications in marketing managementLemos, C.; Ramos, R. F.; Moro, S.; Oliveira, P. M.ArtigoAcesso Aberto
2020Avaliação de websites de hotéis do ponto de vista do marketing digitalSampaio, M.; Alturas, B.; Fernandes, A. L.ArtigoAcesso Aberto
2022Corporate social responsibility and marketing: A bibliometric and visualization analysis of the literature between the Years 1994 and 2020Quezado, T.; Cavalcante, W. Q.; Fortes, N.; Ramos, R. F.ArtigoAcesso Aberto
2011Social networking as a marketing tool: study of participation in cultural events promoted by FacebookRebelo, Márcia; Alturas, BráulioObjecto de ConferênciaAcesso Aberto