BRU-CRI - Comunicações a conferências internacionais : [555] Página principal da coleção Visualizar estatísticas

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Registos da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 481-500 de um total de 555
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2018A cognition-driven risk evaluation framework for consumer loansFerreira, F. A. F.; Jalali, M. S.; Meidute-Kavaliauskiene, I.; Zavadskas, E. K.; Catarino, S. M. J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Corporate social responsibility initiatives influence customer awareness and empowermentLoureiro, S. M. C.; Lopes, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Exploring how brands create and maintain online relationships through their websites, Facebook and Instagram brand pagesPinto, L.; Loureiro, S. M. C.; Rita, P.; Sarmento, E. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Social partner characteristics as facilitatores of the wine co-creation experiencesCunha, N.; Loureiro, S. M. C.; Sarmento, E. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Analyzing the effect of socio-political context on tourism: perceptions of young tourists in Greece, Portugal and IsraelShahrabani, S.; Teitler-Regev, S.; Syna, H. D.; Voulgaris, F.; Tsoukatos, E.; Ambrosio, V.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Consumption of musical content and movies/series online in PortugalSilva, A. F.; Trindade, G.; Santos, M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Assessment of perceived quality: comparison of sports apparel retail chainsGomes, J. F.; Martins, A. L.; Ferreira, J. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Planning process for an operational management platform for a public transportFerreira, J. C.; Marcelo, A.; Basto-Fernandes, V.; Martins, A. L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018To be or not to be digital, that's the question! Implications for firm innovation capability and performanceFerreira, J. J. M.; Fernandes, C. I.; Ferreira, F. A. F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018The role of word-of-mouth and celebrity endorsement in online consumer-brand relationship: the context of InstagramLoureiro, S. M. C.; Sarmento, E. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018How can stimuli and emotions help increase brand advocacyLoureiro, S. M. C.; Bilro, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Relationship between destination affect and intention to visit: the case of destination dislikeRenzi, M. F.; Loureiro, S. M. C.; Toni, M.; Panchapakesan, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Are you in(gaged)? The importance of engagement and experience on employees and organizations' successda Costa, L. R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Online brand communities: when consumers are negatively engagedBilro, R. G.; Loureiro, S. M. C.; Marques, M. I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Unemployment period quantitative approach through infinite servers queue systemsFerreira, M. A. M.; Filipe, J. A.; Coelho, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Neuroeconomics and reinforcement learning an exploratory analysisChavaglia, J.; Filipe, J. A.; Ferreira, M. A. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Results and applications in statistical queuing theoryFerreira, M. A. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018The relationship between board’s diversity and the reputation of integrated reportsBraz, M. J. O.; Lopes, A. I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Efeitos da adoção da IFRS 11 no reporte de acordos conjuntos: um estudo exploratórioLopes, M. C.; Lopes, A. I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Increasing awareness and reputation of MERCK S.A. Portugal through employee advocacySonne, H.; Guerreiro, J.; Wohlschlegel, B.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
Registos da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 481-500 de um total de 555