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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
19-Dez-2019Legion business plan: an online clothes companyPaulico, João Pedro InácioDissertação de MestradoAcesso Aberto
2015Loving fashion: creating new trendsCosta, Inês TavaresDissertação de MestradoAcesso Restrito
2021Luxury brands on Instagram: A netnographic approachAleem, A. K.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
17-Dez-2021Luxury fashion brands and internet memes as a social media strategy in the context of brand coolness, consumer brand engagement and measures and effects of visual complexitySilva, Inês Gomes daDissertação de MestradoAcesso Restrito
17-Out-2023Luxury fashion brands: Does brand personality affect consumer behavior?Pimentel, Matilde Amaral de MesquitaDissertação de MestradoAcesso Restrito
2024Luxury fashion consumption: A review, synthesis and research agendaAleem, A.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.ArtigoAcesso Aberto
2011Marcas de luxo em Portugal: o sucesso em contexto de crise económicaPereira, Filipa Marques SerraDissertação de MestradoAcesso Aberto
11-Nov-2016New influencers: A influência dos bloggers de moda na decisão de compra do consumidorSilva, Mariana de Pinho Duarte Ferreira daDissertação de MestradoAcesso Restrito
10-Dez-2017Online marketing communication: netnography into different types of fashion brandsSerra, Jessica MariaDissertação de MestradoAcesso Aberto
23-Fev-2024Plano de negócios da NATUR3 - marca de modaCasaca, Artur GeorgioDissertação de MestradoAcesso Aberto
4-Dez-2018Portuguese fashion designers: behaviours for an international businessBaptista, Maria Francisca Veiga de AlmeidaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2013As práticas sociais das elites no pós-guerra (1945-1968)Queiroz, ConceiçãoDissertação de MestradoAcesso Restrito
2016Pressing the buy button: generation Y's online clothing shopping orientation and its impact on purchaseLoureiro, S. M. C.; Breazeale, M.ArtigoAcesso Embargado
2015Retalho organizado vs retalho independenteGralho, Alexandra Catarina Rosa NicolauDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Dez-2023Sustainability and fashion: Testing consumer’s willingness to pay for sustainable fashionSantos, Mónica OliveiraDissertação de MestradoAcesso Restrito
21-Dez-2022The influence of brand equity in consumers choice: Fashion industryMorais, Inês Sofia PiresDissertação de MestradoAcesso Aberto
28-Jun-2021The luxury fashion fitting the mass-market: how luxury fashion bands can use social media masstige campaigns to leverage brand loveVeltman, Madalena BaptistaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2017The new luxury is not gold, it is green: communicating sustainability within the luxury market: the case of the brazilian luxury fashion brand OsklenAttili, Isabella Lazarini SilveiraDissertação de MestradoAcesso Restrito
25-Jan-2023The relationship between luxury consumption and brand coolness: Analyzing the motives behind luxury consumptionAleem, Aihoor KayoomTese de DoutoramentoAcesso Restrito
28-Jul-2020The role of massclusivity campaigns in consumer response and perceptions: the attitude toward luxury brandsBarata, Filipa Rodrigues SoaresDissertação de MestradoAcesso Aberto