Percorrer por assunto Co-creation

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2023The determinants of social self‐efficacy of tourism lifestyle entrepreneursSousa, L.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2023The determinants of social self‐efficacy of tourism lifestyle entrepreneursSousa, L.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2023Drivers of social innovation for tourism enterprises: A study on lifestyle entrepreneurshipDias, Á.; Palacios-Florencio, B.; Hallak, R.ArtigoAcesso Embargado
10-Dez-2018Driving consumer co-creation of value through consumer engagement: an investigation on antecedents and consequences of consumer engagement in the airline industryMoura, Inês Filipa de SousaDissertação de MestradoAcesso Aberto
2-Dez-2020Experiências gastronómicas Airbnb autênticas e memoráveis em tempos de pandemiaSoares, Joana CadilhaDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2022Exploring the influence of community involvement on the social performance of Tourism Lifestyle Entrepreneurs: The mediating role of co-creationSousa, Leonardo deDissertação de MestradoAcesso Aberto
25-Nov-2019Exploring young artists' digital performance using online community engagementPolicarpo, Pedro Nuno VazDissertação de MestradoAcesso Aberto
2020Exploring young artists’ digital performance: the impact of online community engagement and co-creation on brand lovePolicarpo, P.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Gestão de reclamações no segmento de grupos e eventos no Epic Sana Lisboa HotelCorreia, Diana AlmeidaDissertação de MestradoAcesso Restrito
12-Nov-2019It takes two to tango: Co-creation for sustainable development in the food retailing sectorChambel, Ana Mafalda Aleixo CariasDissertação de MestradoAcesso Aberto
15-Dez-2021Local destination management office: A strategic analysis in a creative tourism contextGato, Mafalda Sofia SantosDissertação de MestradoAcesso Restrito
2022Marketing communication and creative tourism: An analysis of the local destination management organizationGato, M.; Dias, Á.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.; Gonçalves, R.ArtigoAcesso Aberto
2015Modelo colaborativo no sistema ferroviário português: uma abordagem dos últimos 20 anosPeralta, Dora Helena Oliveira da Silva SimõesDissertação de MestradoAcesso Restrito
2017An organization design redefinition for the tourism sector using design thinking: Sustainable hotels case studyLamelas, D.; Lamelas, J. P.; Filipe, J.Parte de LivroAcesso Aberto
2015Organization design redefinition using design thinkingLamelas, D.; Lamelas, J.; Filipe, J. A.ArtigoAcesso Aberto
2015Organizational design redefined by design thinking. Case studies in the hotel industryLamelas, D.; Lamelas, J. P.; Filipe, J.ArtigoAcesso Aberto
6-Fev-2019Plano de negócio Wine ExperienceRosa, Hugo Alexandre GomesDissertação de MestradoAcesso Aberto
2018Social partner characteristics as facilitatores of the wine co-creation experiencesCunha, N.; Loureiro, S. M. C.; Sarmento, E. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
20-Nov-2017Sports brand storymaking: An investigation of the process of co-created brand storytelling in the sporting goods industry, by the case of adidasHackenberger, CharlotteDissertação de MestradoAcesso Embargado
2019Storymaking: an investigation on the process of co-created brand storytelling in the sporting goods industryLangaro, D.; Hackenberger, C.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto