Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2019 | Beyond health: medicines, food supplements, energetics and the commodification of self-performance in Maputo | Rodrigues, C. F.; Lopes, N.; Hardon, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Coffee in the workplace: A social break or a performance enhancer? | Rodrigues, C. F.; Raposo, H.; Pegado, E.; Fernandes, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2013 | ICT in Portuguese secondary schools: from resistance to innovation | Abrantes, P; Alves, N. de A.; Dias, P.; Rodrigues, C. F. | Artigo | Acesso Aberto |
2015 | Medicamentos, consumos de performance e culturas terapêuticas em mudança | Lopes, N. M.; Rodrigues, C. F. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Medication literacy and its social contextuality | Lopes, N.; Rodrigues, C. F.; Pegado, E. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Medicines and medication literacy: Social practices and use of information | Lopes, N.; Pegado, E.; Egreja, C.; Rodrigues, C. F.; Fernandes, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2012 | O natural e o farmacológico: padrões de consumo terapêutico na população portuguesa | Lopes, N.; Clamote, T. C.; Raposo, H.; Pegado, E.; Rodrigues, C. F. | Artigo | Acesso Aberto |
2013 | TIC no Ensino Secundário: usos e mediações | Alves, N. A.; Abrantes, P.; Rodrigues, C. F.; Dias, P. C. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | The uses of coffee in highly demanding work contexts: Managing rhythms, sleep, and performance | Pegado, E.; Rodrigues, C. F.; Raposo, H.; Fernandes, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2016 | Utilização da plataforma Moodle em Portugal: Moodle nas escolas do ensino básico e secundário em Portugal | Dias, P.; Alves, N. A.; Abrantes, P.; Rodrigues, C. F. | Artigo | Acesso Aberto |