Mostrar resultados 4-15 de 15.
< anterior
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2015 | Escala de perceção dos alunos sobre a sua identificação escolar: construção e estudo psicométrico | Conboy, J.; Carvalho, C.; Santos, J.; Gama, A. P.; Tavares, D.; Fonseca, J.; Martins, D.; Salema, M. H.; Fiuza, E. | Artigo | Acesso Aberto |
2014 | Escala de perceção dos alunos sobre o feedback dos professores: construção e validação | Carvalho, C.; Conboy, J.; Santos, J.; Fonseca, J.; Tavares, D.; Martins, D.; Salema, M. H.; Fiuza, E.; Gama, A. P. | Artigo | Acesso Aberto |
2016 | Escala de perceção dos alunos sobre o seu envolvimento comportamental escolar: construção e validação | Carvalho, C.; Conboy, J.; Santos, J.; Fonseca, J.; Tavares, D.; Martins, D.; Salema, M. H.; Fiuza, E.; Gama, A. P. | Artigo | Acesso Aberto |
2024 | Fostering participation of women survivors of violence in community-based advocacy and prevention networks: Contributions towards a collaborative model | Vargas-Moniz, M. J.; Conde,M. J.; Martins, D.; Ornelas, J. | Artigo | Acesso Aberto |
2018 | How do hypothalamic nonapeptides shape youth’s sociality? A systematic review on oxytocin, vasopressin and human socio-emotional development | Torres, N.; Martins, D.; Santos, A. J.; Prata, D.; Veríssimo, L. | Artigo | Acesso Aberto |
2018 | The impact of psychosis genome-wide associated ZNF804A variation on verbal fluency connectivity | Tecelão, D; Mendes, A.; Martins, D.; Bramon, E.; Toulopoulou, T.; Kravariti, E.; Murray, R.; Prata, D. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Internal devaluation and economic inequality in Portugal: challenges to industrial relations in times of crisis and recovery | Campos Lima, M. Da P.; Martins, D.; Costa, A.; Velez, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2015 | Intervenção da equipa de peritos externos TEIP ISCTE-IUL: perspectiva organizacional multinível e multifator [OM2] na promoção do sucesso educativo | Martins, D.; Rodrigues, R.; Camilo, C.; Raimundo, R.; Patrício, J.; Aguiar, C.; Leandro, M.; Lima, M.; Calheiros, M. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2022 | Introduction | Volzone, R.; Fontes, J.; Martins, D. | Outro | Acesso Aberto |
2018 | No trilho de uma carreira: oportunidades para jovens institucionalizados em centros educativos portugueses | Martins, D.; Carvalho, C. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | Salivary oxytocin after play with parents predicts behavioural problems in preschool children | Torres, N.; Martins, D.; Monteiro, L.; Santos, A. J.; Vaughn, B. E.; Verissimo, M | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Supporting students’ engagement with teachers’ feedback: the role of students’ school identification | Carvalho, C.; Santos, N. N.; António, R.; Martins, D. | Artigo | Acesso Aberto |